§ 1.Wstęp
1.Regulamin obowiązuje od dnia 19.02.2016, jest jawny, publicznie dostępny i znajduje się na stronie internetowej mariuszkepa.pl.
2.Regulamin określa wzajemne zobowiązania Trenera i Klienta oraz służy uregulowaniu współpracy oraz rozstrzyganiu ew. sporów.
3.Trenerem jest mgr Mariusz Kępa, prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, pod nazwą: Mariusz Kępa, NIP: 8361825832.
4.Klientem może zostać każda pełnoletnia osoba, jeśli pozwala jej na to jej stan zdrowia oraz jeśli obie strony dojdą do porozumienia.
5.Warunkiem nawiązania współpracy jest podpisanie Oświadczenia o braku przeciwwskazań zdrowotnych oraz Umowy z Regulaminem.
§ 2.Zdrowie
1.Klient jest zobowiązany dostarczyć zaświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia aktywności fizycznej od lekarza.
2.W innym przypadku Klient oświadcza, że zna swój stan zdrowia i bierze odpowiedzialność za ewentualne powikłania zdrowotne.
3.Klient jest zobowiązany do wypełnienia kwestionariusza medycznego na 1 spotkaniu, zgodnie z prawdą i jego najlepszą wiedzą.
4.Klient jest zobowiązany do informowania na bieżąco Trenera o swoim samopoczuciu i wszelkich dolegliwościach zdrowotnych.
5.W przypadku ujawnienia się później problemów zdrowotnych Klient może zostać poproszony o dodatkową konsultację lekarską.
§ 3.Usługi
1.Klient zobowiązany jest uiścić opłatę za usługi z góry, gotówką lub przelewem najpóźniej w chwili rozpoczęcia zajęć, wg cennika:
a.CityFit rondo ONZ lub Online: Konsultacja diagnostyczna 150 zł; Trening personalny x5 – 675 zł, Trening personalny x10 -1200 zł.
b.Z dojazdem: Konsultacja diagnostyczna 180 zł; Trening personalny / Masaż leczniczy x5 – 800 zł, Trening / Masaż x10 -1400 zł.
2.Zachowując ciągłość współpracy Klient ma gwarancję stałej ceny i pierwotnych ustaleń, nawet w przypadku zmiany Regulaminu.
3.Rabaty do 5% są możliwe w przypadku jednorazowych zamówień w kwocie od 5000,00 zł oraz 10% w kwocie od 10000,00 zł.
§ 4.Grafik
1.Lokalizacja: CityFit ONZ ul.Twarda 18, 00-105 Warszawa, Spektrum Tower; w trybie Online; U klienta lub w firmie na terenie Warszawy:
w pierwszej kolejności wybierane będą lokalizacje w Śródmieściu i okolicach z w ostatniej lokalizacje położone na obrzeżach miasta.
2.Terminy zajęć ustalane są wspólnie przez Trenera i Klienta w godzinach pracy Trenera i w ramach podanej dyspozycyjności klienta.
3.Godziny pracy Trenera: poniedziałek – piątek 6.00-22.00, sobota 6.00-14.00. W dni świąteczne i wolne godziny mogą się różnić.
4.Dyspozycyjność klienta musi zakładać przedziały czasowe przynajmniej 2-godzinne i nie może ograniczać się do jednego dnia.
§ 5.Terminy
1.Rezerwacja oraz zmiana lub odwołanie terminu bez konsekwencji może nastąpić najpóźniej w przeddzień do godziny 20.00.
2.Trener zobowiązuje się do przypominania o umówionych z wyprzedzeniem terminach – najpóźniej w przeddzień do godz. 12.00.
3.Rezerwacja, zmiana i odwołanie terminu wymaga potwierdzenia SMS. Jest to jedyna akceptowana droga zarządzania grafikiem.
4.Nieobecność Klienta oraz brak odwołania w terminie skutkuje uznaniem usługi za zrealizowaną i nie może być odrobione.
5.Nieobecność Klienta oraz brak odwołania w terminie nieopłaconych zajęć skutkuje obowiązkiem przedpłaty w przyszłości.
§ 6.Zajęcia
1.Klient powinien stawić się punktualnie na umówionych zajęciach. Zalecane jest przybycie 15 min wcześniej i przygotowanie się.
2.W przypadku spóźnienia się klienta, Trener nie przedłuża zajęć poza umówiony termin, bo kolidowałoby z terminem następnego klienta.
3.Zajęcia trwają maksymalnie 60 min. W przypadku gorszej dyspozycji Klienta niewykorzystany czas nie przechodzi na kolejne zajęcia.
4.W przypadku nieobecności Trenera umawiany jest inny termin. Klient otrzymuje dodatkowo 1 godzinę darmowych zajęć do pakietu.
5.Trener i Klient zobowiązują się do przestrzegania reżimu sanitarnego związanego z Covid-19 na wspólnie ustalonych zasadach.
§ 7.Pakiet
1.Dzień pierwszy pakietu to dzień 1go rozliczonego terminu. Pakiet x5 jest ważny 49 a Pakiet x10 jest ważny 84 dni kalendarzowe.
2.Zwrot za niewykorzystane usługi jest możliwy tylko po przedłożeniu zaświadczenia lekarskiego o braku możliwości kontynuowania.
3.Suma zwrotu będzie pomniejszona o opłatę manipulacyjną w wys. 25% wpłaty, dalej proporcjonalnie do zrealizowanych usług.
4.Umowa kończy się wraz z ostatnim rozliczonym terminem z Pakietu i wymaga potwierdzenia podpisem przez Klienta i Trenera.
5.Usługi niezrealizowane w terminie zostają uznane ze zrealizowane. Klientowi nie przysługuje zwrot ani możliwość odrobienia zajęć.
§ 8.Cel
1.Trener jest zobowiązany prowadzić zajęcia zgodnie z metodyką oraz aktualnie dostępną wiedzą oraz dzielić się nią z Klientem.
2.Klient jest zobowiązany się do realizowania poleceń Trenera oraz odpowiedniego, ustalonego przygotowywania się do zajęć.
3.Klient, jeśli jest pod opieką lekarza specjalisty, fizjoterapeuty, dietetyka itd. powinien dostarczyć wskazówki od specjalisty dla Trenera.
4.Trener nie gwarantuje osiągnięcia celu przez Klienta, w szczególności w sytuacji, gdy Klient nie będzie stosować się do zaleceń.
5.Klientowi nie przysługuje zwrot w przypadku braku satysfakcjonujących efektów, w szczególności w sytuacji braku angażowania się.